Wednesday 6 January 2016

Idea Gubahan Buah-Buahan di Meja Pengantin.

Assalamualaikum & Salam Sejahtera...

Apa perasaan anda bila ketandusan idea? Kadang kala kami juga ketandusan idea apabila hendak membuat gubahan untuk di letakkan di meja makan pengantin. Terutamanya berkaitan dengan Gubahan Buah-buahan. Mungkin bagi sesetengah orang semua itu bukan isu sebab bukannya kita buat untuk orang yang sama walaupun gubahan itu tetap sama. Tapi bagi kami kadang kala ia tercetus rasa bosan...

Oleh itu kali ini kami Team FR KATERING nak share dengan anda semua antara idea yang boleh di guna pakai untuk membuat Gubahan Buah-Buahan untuk di Meja Makan Beradab.





































Ada yang agak simple & senang di gubah dan ada juga yang agak complicated. Tapi Insya Allah jika terus mencuba tidak mustahil akan success nanti. Mungkin juga satu hari nanti kita dapat create idea yang lebih baik dari ini.

Team FR KATERING sentiasa berusaha untuk memberikan kelainan & yang terbaik kepada setiap pelanggan kami. Untuk makluman anda semua, jika pakej yang di minta oleh pelanggan termasuk hidangan pengantin & VIP, secara automatiknya pihak FR KATERING akan menyiapkan hidangan gubahan untuk pelanggan. Jika pelanggan hendak menambah items gubahan, still boleh discuss dengan Puan.Boss kami.

Jika berminat untuk menggunakan khidmat katering dari FR KATERING, ataupun mempunyai soalan yang hendak di kemukakan, boleh hubungi kami melalui :-

FR KATERING

Alamat :-
1A, Jalan Merak,
Kampung Pengkalan Pegoh,
31500 Lahat, Perak.

No. Tel :-
016-932 4395 (Ibu)

WhatsApp :-
013-984 6320 (Eppy)
012-537 8935 (Titi)

Email : frkatering@yahoo.com

Terima kasih sudi singgah & baca entry kami kali ini...


FR KATERING
' In Syaa Allah... kami permudahkan '

*sumber dari Google

4 comments:

Kami perlukan komen membina dari anda semua...
Terima kasih (^_^)